Ana Sayfa Tanıtım Türk Hava Yolları ile Üniversite Toplantısı

Türk Hava Yolları ile Üniversite Toplantısı

Sakarya Üniversite si öğrencisiyim ve Ankara da ikamet ediyordum, üniversitedeki arkadaşlarımla birlikte ortak bir randevu hazırlamak istedik. Yalnız işin kötü tarafı herkesin başka illerde ikamet etmesi buluşmamıza engeldi. Çözüm olarak birbirimize en yakın bölgeyi ve ulaşımı kolay ve devamlı olan bir ortak il seçmemiz gerekiyordu.

Diğer arkadaşlarım Sakarya ve İstanbul da ikamet ediyorlardı. Ortak bölge olarak Sakarya’yı seçmemiz mümkün değildi çünkü havalimanı yoktu. Onun için İstanbul’u ortak nokta olarak seçtik. Ben Daha önceleri Thy ile uçmuştum, onun için tekrar thy ile uçmak İstedim.

Ankara İstanbul uçak bileti almak için önce kontenjanların dolu olduğunu düşünerekten çok korkmuştum. Yalnız Türk Hava Yollarının sitesine baktım ve bilet arama için Ankara İstanbul uçak bileti aradım. Gördüğümde kontenjanlar boştu, Bir an içim rahatladı sayfayı incelediğim vakit gördüm ki neredeyse saat başı uçuş var. Buda benim işim çok kolaylaştırdı.

Sanki İstanbul Ankara arası değil de Ankara içinde seyahat edecektim. Daha sonra kendime uygun olan İstanbul Ankara uçak bileti ni gidiş dönüş olarak satın aldım. Randevu tarihi geldiğinde arkadaşlarla haberleştik İstanbul’daki arkadaşım Sakarya’daki arkadaşımla beni evinde bekleyecekti. Ben ve Sakarya’daki arkadaşım hemen hemen aynı anda İstanbul’a gitmek için harekete geçtik. O otobüsle seyahat ediyordu. Ben ise THY’nin uçağı ile İstanbul’a geldiğimizde ise ben arkadaşımla aynı vakitte geldik beraber yemek yedik, muhabbet ettik, eğlendik ve beraber çok iyi vakit geçirdik akşam olduğunda ise sanki Ankara’nın herhangi bir yerinde eve gidecektim. O kadar rahat ki içim nerdeyse her saat başı uçak var. Arkadaşlarımla vedalaştıktan sonra, satın aldığım İstanbul Ankara uçak bileti ile Ankara’ya harekete geçtim. Ve evime geldim, anladım ki artık arkadaşlarım la kolay ve rahat şekilde görüşebilmem mümkün. Artık sık sık buluşmak dileğiyle.

Tekrar deneyiniz

AKSARAY’A ÖZEL HALK OYUNLARI KIYAFETLERİNİ HALK OYUNU ÖĞRENCİLERİNE DAĞITILDI

Başkan Nevzat Palta: Sosyal ve kültürel belediyecilikte de çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Aksaray Belediyesi …